Zespól napędowy składa się ze wsporników, śruby napędowej oraz przekładni na mikropaskach.
|
||
Montaż zespołu napędowego polega początkowo na skręceniu ze sobą wsporników oraz zamontowania śruby napędowej na łożyskach we wspornikach. |
||
Kompletny montaż zawiera także sinik krokowy połączony ze śrubą napędową przekładnią paskową w stosunku 2:1 składającą się z elementów systemu T2.5: koła zębatego 12 zębów na osi silnika, koła zębatego 24 zęby na osi śruby oraz paska zębatego o długości 120 mm (48 zębów). Wkręty użyte do skręcenia wsporników śruby oraz łożysk to M3 z łbem stożkowym. Otwory na te wkręty wykonane w podstawie zespołu napędowego są fazowane pod łby śrub aby podstawa mogła płasko leżeć na powierzchniach montowania i mogła się bez oprów obracać wokół otworu wykoanego od strony silnika. Odległości w jakich leżą oś silnika i oś śruby napędowej są tak dobrane, że powodują wstępne napięcie paska a dokładną regulację napięcia można uzyskać przez zmianę położenia silnika na wsporniku. |